Meer dan een nieuw jasje: De nieuwe huisstijl van Ebury

Hidde Rupp05/Nov/2014Valutadiensten

Na onze internationale groei en de introductie van verschillende nieuwe diensten werd het tijd voor een nieuwe huisstijl die deze weerspiegelt. Daarom zijn we overgestapt op een volledig nieuwe website.

Behalve de vertrouwde valutadiensten hebben Trade Finance, Partnerships en Valutadiensten voor goede doelen nu ook hun eigen plaats gekregen. Door deze overzichtelijker te presenteren willen we ook duidelijk maken hoe we door een combinatie van verschillende diensten organisaties in staat stellen om wereldwijd te opereren.

De nieuwe website beschikt ook over een eigen vacaturepagina om het juiste talent aan te trekken dat cruciaal is voor onze uitbreidingsplannen. Als u organisaties wilt helpen om de juiste financiële oplossing te vinden voor internationale groei, bezoek dan onze vacaturepagina voor functies in Nederland en in op onze andere Europese locaties.
illustratie Ebury
De identiteit van Ebury is gewijzigd van een exclusieve valutabroker naar een innovatieve aanbieder van financiële oplossingen gebaseerd op financiële technologie. Dat deze technologie het werk van onze cliënten eenvoudiger maakt, komt tot uitdrukking in de overzichtelijke ordening met minimale tekst. De komende maanden worden al onze online en off-line media aangepast aan deze nieuwe huisstijl.

Hoofd Digitale Productontwikkeling Iain Niven-Bowling: “De inspiratie voor de nieuwe website kwam uit het samenbrengen van financiële diensten, technologie en mensen om zo de beste ervaring te creëren voor onze cliënten. Dit komt tot uitdrukking in het gebruik van foto’s die internationale transacties verbeelden die we voor grote en kleine ondernemingen en stichtingen mogelijk maken.”

We nodigen u uit om onze nieuwe website te verkennen en horen graag uw reactie.

Print

Geschreven door Hidde Rupp

Nederlandse Marketing Executive met een achtergrond in internationale handel, buitenlandse talen en interculturele communicatie.